Vásárlói tájékoztató


Üzletünkben személyesen, nyitvatartási időben, készpénz és bankkártyás fizetési lehetőséggel szolgáljuk ki ügyfeleinket. Amennyiben a kívánt termék raktáron van, nincs szükség előzetes megrendelésre. Több tétel vagy nagyobb mennyiséges esetén, - a gördülékenyebb kiszolgálás érdekében - célszerű a termékeket előzetesen megrendelni. Ebben az esetben a rendelt termékeket előre összekészítjük.

Üzletünkben történő vásárláson túl rendeléseiket feladhatják telefonon ((1) 239-3266; (30) 948-5976; (70) 340-2775) nyitvatartási időben (Hétfőtől Péntekig 8.30 - 17.00 -ig). email-en (száll [kukac] hqelektronika [pont] hu) vagy weboldalunkon leírtaknak megfelelően éjjel-nappal, bármikor elküldhetik hozzánk.

 

VEGYES RENDELKEZÉSEK:

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

PANASZKEZELÉS RENDJE:

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu

Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni:

Név: Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html


 

Kedvezmények

Minél többet vesz, annál kedvezőbbek az árak. Visszatérő vásárlóknak további kedvezmények járnak.

Részletek a Vásárlási feltételek menüpontban

Vevőszolgálat

Munkatársaink munkanapokon 8.30-17.00 óra között várják megkeresését a +36-1-239-3266-os telefonszámon.

Részletek a Vevőszolgálat menüpontban

Szállítás

Több futárszolgálat közül választhat. Sőt, kérhet ingyenes szállítást is.

Részletek a Szállítás menüpontban