Szállítás


SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG:

Futárszolgálattal és Postával utánvétes szállítást vállal Szolgáltató az ország egész területére. A 15 óráig leadott rendeléseket még aznap feladja Szolgáltató, ezek a következő munkanapra az esetek többségében megérkeznek. Ha az átvétel bármi okból meghiúsul, a szállító a következő munkanapon újra megkísérli az átadást.

GLS:

4000 Ft rendelés alatt: 1399 Ft
4001 Ft – 12 700 Ft között: 1299 Ft
12 701 Ft – 24 999 Ft között: 1099 Ft
25 000 Ft: felett ingyenes

Magyar Posta Logisztika (MPL, 2018.09.20-tól)

4000 Ft rendelés alatt: 1850 Ft
4001 Ft – 12 700 Ft között: 1750 Ft
12 701 Ft – 24 999 Ft között: 1550 Ft
25 000 Ft: felett ingyenes

A fenti összegek magyar forintban értendőek és tartalmazzák ÁFA-t.

CSOMAGKÜLDÉSI DÍJAK ÉS FELTÉTELEK:

Az online rendelést az üzletünkben személyesen is átveheti.
Csomagküldő szolgáltatásunk hatósági engedély száma: BIF-004148400/2005/C. MKEH.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a postás vagy futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha sérült, vetessen fel postás vagy futár által aláírt jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot!

A szállítási díjat tartalmazza a számla végösszege.

 

MPL:

rendelésfelvétel 15 óráig (az ezután beérkező rendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel!)
1 szállítási költség --> 1 csomag
előre nem jelzett rendelés kiegészítés legkésőbb 13 óráig kérhető! 13 óra után nem bontunk fel csomagot, hanem újat készítünk újabb szállítási költséggel!
túlméretes, törékeny csomag (nagyobb műanyag hűtőalkatrészek, polcok, dobozok, stb...) Ebben az esetben javasoljuk az MPL-t.

GLS:

rendelésfelvétel 16 óráig (az ezután beérkező rendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel!)
1 szállítási költség --> 1 csomag
előre nem jelzett rendelés kiegészítés (csomagfelbontás) legkésőbb 13 óráig kérhető! 13 óra után nem bontunk fel csomagot, hanem újat készítünk újabb szállítási költséggel!

 

TOVÁBBI SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK:

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet (amennyiben jár a termékhez) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Az adatok megadását, valamint az ÁSZF elfogadását követően Felhasználó a ”megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. A kosár törlése gombbal pedig kitörölheti az eddig megvásárolni szánt termékeket a kosárból.

Felhasználó a megrendelés elküldését követően e-mail-ben visszaigazolást kap rendeléséről. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb következő munkanaptól számított 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.


 

Kedvezmények

Minél többet vesz, annál kedvezőbbek az árak. Visszatérő vásárlóknak további kedvezmények járnak.

Részletek a Vásárlási feltételek menüpontban

Vevőszolgálat

Munkatársaink munkanapokon 8.30-17.00 óra között várják megkeresését a +36-1-239-3266-os telefonszámon.

Részletek a Vevőszolgálat menüpontban

Szállítás

Több futárszolgálat közül választhat. Sőt, kérhet ingyenes szállítást is.

Részletek a Szállítás menüpontban