Garancia

KELLÉKSZAVATOSSÁG:

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó webáruházat üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

TERMÉKSZAVATOSSÁG:

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

JÓTÁLLÁS:

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webáruházat üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.
A jótállási kötelezettség a vállalkozást 10.000.-Ft eladási ár felett, kizárólag a151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletében megjelölt új, tartós fogyasztási cikkekre kiterjedően terheli.

Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Szolgáltató jótállást csak akkor vállal a termékekre, ha azok beépítése a gyártóval szerződött szakszervizben történt, hiszen a termékek megfelelő üzembe helyezése más módon nem biztosítható.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
Félvezetők vásárlása esetén, ha a kért típusú alkatrész nincs vagy nem, lehet beszerezni, az eladók ajánlanak katalógusból helyettesítő alkatrészt, és a vásárló dönt, hogy ezt elfogadja-e vagy sem.

 

A SZAVATOSSÁGI, VAGY JÓTÁLLÁSI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS:

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).
Szolgáltató fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze
Szavatossági, vagy jótállási igény teljes körű felülvizsgálatára abban az estben van a Szogláltatónak lehetősége, ha a Felhasználó (fogyasztó) azon berendezést is rendelkezésre bocsátja, amelybe az igény tárgyát képező, webáruházunkban vásárolt alkatrész beépítésre került.

 

SZERVIZ:

Szórakoztató elektronikai termékek javítását vállaljuk (kérjük előzetesen érdeklődjön, hogy a javítani kívánt berendezés javíthatóságáról).
Az átlagos javítási idő optimális esetben 2-4 munkanap. Ez az esetleges alkatrész beszerzési idő függvényében módosulhat. Aktuális javítási óradíjunk bruttó 3800 forint. A beépített alkatrészekre és az elvégzett munkára garanciát vállalunk.

Általános javítási feltételek:

A javításra átvett készülékeken csak a kért javítást végezzük el.
A javításokat típustól függően az átvétel sorrendjében végezzük el.
A javítás díja 2992 Ft + áfa, azaz 3800 Ft óránként 1/4-ed órás lebontásban; de minimum 1000 Ft + áfa, azaz 1270 Ft.
A vállalási határidőre elkészült készülékeket maximum 3 hónapig tároljuk, azután értékesítjük.
A vállalt határidőt meghaladóan 8 napig ingyenesen tároljuk, majd a tárolási díj havonta a javítási költség 5%-a.
A készülékben általunk okozott kárt megtérítjük.
Hibamegállapítási díjat nem kell fizetni, ha alkatrészhiány miatt nem tudjuk javítani a készüléket.
Hibamegállapítási díjat kell fizetni, ha a javítási költséghatár miatt a készüléket nem javíthatjuk. 1500 Ft + áfa.
Az elvégzett munkára és a panaszolt hibára 6 hónap garanciát adunk és a készüléket kipróbált állapotban adjuk át.
A garancia idő kezdete a javítás elvégzése (számla dátuma). Késedelmes átvételkor a késés idejével csökken a garanciális idő.
A garancia csak az általunk cserélt alkatrészekre vonatkozik.
A garancia érvényét veszti, ha a készüléket más szétszedi, törés ill. elemi kár (túlfeszültség) villámcsapás esetén.
Garanciát nem vállalunk olyan készülékekre, melyeket előzőleg szakszerűtlenül javítottak, vagy másik szerviz nem tudta megjavítani.


 

Kedvezmények

Minél többet vesz, annál kedvezőbbek az árak. Visszatérő vásárlóknak további kedvezmények járnak.

Részletek a Vásárlási feltételek menüpontban

Vevőszolgálat

Munkatársaink munkanapokon 8.30-17.00 óra között várják megkeresését a +36-1-239-3266-os telefonszámon.

Részletek a Vevőszolgálat menüpontban

Szállítás

Több futárszolgálat közül választhat. Sőt, kérhet ingyenes szállítást is.

Részletek a Szállítás menüpontban